Adalah dimaklumkan bahawa Pejabat KOSASS akan menerima pembayaran melalui penggunaan aplikasi E-Wallet (Boost) yang boleh dimuat turun melalui Play Store atau App Store. Contoh pembayaran melalui aplikasi tersebut adalah bayaran sewa bilik , sewaan dewan , denda dan kemudahan - kemudahan lain.
Sehubungan itu, penggunaan Aplikasi Boost ini akan Berkuatkuasa bermula Semester 2 sesi 2019/2020 untuk segala urusan pembayaran di semua Kolej Kediaman Universiti Putra Malaysia.
SENARAI NAMA PELAJAR YANG BERJAYA TINGGAL DI KOLEJ SULTAN ALAEDDIN SULEIMAN SHAH
Borang Rayuan Tinggal Di Kolej
Kajian Kepuasan Pelanggan
Sila isi borang untuk memberi penilaian terhadap perkhidmatan yang diberi oleh pengurusan Kosass
klik DISINI
KLIK DISINI
Dimaklumkan bahawa Kajian Kepuasan Pelanggan UPM secara dalam talian telah boleh digunakan bermula 26 Mac 2018. Sistem ini boleh diakses terus melalui pautan di sini menggunakan pelayar di komputer dan telefon pintar.
Kajian Kepuasan Pelanggan Kolej - Kolej Kediaman yang perlu dijalankan terhadap pelajar - pelajar yang menginap di Kolej Kediaman di Universiti Putra Malaysia. Untuk makluman tuan/puan, kajian ini memerlukan 30 peratus responden dari jumlah keseluruhan bilangan pelajar yang menginap di Kolej,
Bersama-sama ini disertakan pautan Google Form untuk diedarkan kepada pelajar Kolej, BORANG KAJIAN KEPUASAN PELANGGAN
KOLEJ SULTAN ALAEDDIN SULEIMAN SHAH
UNIVERSITI PUTRA MALAYSIA
43400 UPM SERDANG
SELANGOR DARUL EHSAN.