| KOLEJ SULTAN ALAEDDIN SULEIMAN SHAH
senarai pengumuman terkini

Salam semua warga KOSASS untuk perhatian, makluman dan tindakan selanjutnya.

Adalah dimaklumkan bahawa Pejabat KOSASS akan menerima pembayaran melalui penggunaan aplikasi E-Wallet (Boost) yang boleh dimuat turun melalui Play Store atau App Store. Contoh pembayaran melalui aplikasi tersebut adalah bayaran sewa bilik , sewaan dewan , denda dan kemudahan - kemudahan lain.
Sehubungan itu, penggunaan Aplikasi Boost ini akan Berkuatkuasa bermula Semester 2 sesi 2019/2020 untuk segala urusan pembayaran di semua Kolej Kediaman Universiti Putra Malaysia.

Assalamualaikum dan salam sejahtera semua pelajar KOSASS
Mohon ambil perhatian kepada notis yang dilampirkan. serta proses yang terlibat :
Semua pelajar dikehendaki melaksanakan pra pendaftaran menggunakan link google forms berikut : https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSe0CGXvS4stjTkT7Cot7dmRTj2eSQc-SGmFWZERGtCdvpW0tw/viewform?vc=0&c=0&w=1
Tempoh mengisi adalah bermula dari 13 Julai 2020 hingga 23 Julai 2020
 
 
 
 
 
 

Kajian Kepuasan Pelanggan

Sila isi borang untuk memberi penilaian terhadap perkhidmatan yang diberi oleh pengurusan Kosass

klik DISINI

Dimaklumkan bahawa Kajian Kepuasan Pelanggan UPM secara dalam talian telah boleh digunakan bermula 26 Mac 2018. Sistem ini boleh diakses terus melalui pautan di sini menggunakan pelayar di komputer dan telefon pintar.

1. PERKHIDMATAN SOKONGAN

Kajian Kepuasan Pelanggan Kolej - Kolej Kediaman yang perlu dijalankan terhadap pelajar - pelajar yang menginap di Kolej Kediaman di Universiti Putra Malaysia. Untuk makluman tuan/puan, kajian ini memerlukan 30 peratus responden dari jumlah keseluruhan bilangan pelajar yang menginap di Kolej,

Bersama-sama ini disertakan pautan Google Form untuk diedarkan kepada pelajar Kolej, BORANG KAJIAN KEPUASAN PELANGGAN

PEKELILING    

KOLEJ SULTAN ALAEDDIN SULEIMAN SHAH
Universiti Putra Malaysia
43400 UPM Serdang
Selangor Darul Ehsan
03-9769 7358/ 7384
-
SXDTWAX~